Στις 25 Μαρτίου, οι ομάδες της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ενώθηκαν για να παροτρύνουν στην Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Leyen να χαλαρώσει τους νέους κανόνες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων των στόχων CO2 για τα αυτοκίνητα.
Παράλληλα με το αίτημα για περισσότερα χρήματα από την ΕΕ για τα μέλη τους, η επιστολή ισχυρίζεται ότι το ξέσπασμα του ιού «αναστατώνει» τα σχέδια που είχαν κάνει «για συμμόρφωση με τους υφιστάμενους και μελλοντικούς νόμους και κανονισμούς της ΕΕ» και ζητά «κάποια προσαρμογή» στο χρονοδιάγραμμα των νόμων για βελτίωση οδική ασφάλεια, μείωση εκπομπών και προστασία του περιβάλλοντος.
Απαντώντας στην επιστολή της ομάδας καμπάνιας Transport & Environment έγραψε: «Μια πιο προσεκτική ματιά στα γεγονότα γύρω από τους στόχους για το κλίμα (και την πράσινη τεχνολογία) δείχνει ότι ένας τέτοιος λόγος [για καθυστέρηση] είναι επί του παρόντος αβάσιμος και δυνητικά επιζήμιος για τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη. "
Ως μέρος μιας συνολικής επίπληξης της θέσης του κλάδου, η Διευθύντρια, Clean Vehicle του οργανισμού, Julia Poliscanova, δήλωσε: «Ενώ η συνολική οικονομική ανάκαμψη είναι ζωτικής σημασίας, δεν πρέπει να αφήσουμε κάποιους ευκαιριακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων να χρησιμοποιήσουν την κρίση για να ανατρέψουν ανασταλτικά τους κλιματικούς στόχους της ΕΕ για τα αυτοκίνητα. Και οι τρεις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, η VW, η Daimler και η BMW, ορθώς αναγνώρισαν ότι αυτό δεν είναι απαραίτητο. "
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις