Οι δύο όμιλοι δεσμεύονται συγκεκριμένα να επεκτείνουν τη συμφωνία συνεργασίας μεταξύ της PSA και της Toyota στα μικρά, ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και να διευκολύνουν την πρόσβαση ανταγωνιστών στα δίκτυα επισκευής και συντήρησης της PSA και της FCA για αυτόν τον τύπο οχημάτων, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η συνένωση δυνάμεων των PSA και FCA, που ανακοινώθηκε στα τέλη του 2019, αναμένεται να οδηγήσει στη δημιουργία της τέταρτης μεγαλύτερης στον κόσμο αυτοκινητοβιομηχανίας βάσει όγκου και της τρίτης μεγαλύτερης βάσει του κύκλου εργασιών, συγκεντρώνοντας υπό μία σκέπη εμβληματικά εμπορικά σήματα όπως Peugeot, Citroën, Opel, Jeep, Alfa Romeo και Maserati.
Οι εταιρίες προβλέπουν ο επιχειρηματικός τους ‘γάμος’ να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021. Η νέα οντότητα που θα συγκεντρώνει τις δραστηριότητές τους θα ονομάζεται Stellantis.
«Είμαστε σε θέση να εγκρίνουμε τη συγχώνευση μεταξύ της Fiat Chrysler και της Peugeot καθώς οι δεσμεύσεις τους θα διευκολύνουν την είσοδο και την επέκταση στην αγορά των ελαφρών εμπορικών φορτηγών. Στις άλλες αγορές όπου οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες δραστηριοποιούνται αυτή τη στιγμή, ο ανταγωνισμός θα παραμείνει ισχυρός μετά τη συγχώνευση», δήλωσε η Μαργκρέτε Βεστάγκερ, αντιπρόεδρος της Κομισιόν, αρμόδια για θέματα ανταγωνισμού.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις