Ο Σεπτέμβριος του 1996 είναι ένας ιστορικός μήνας για τη SKODA AUTO, καθώς τότε ξεκίνησε η παραγωγή της SKODA OCTAVIA της σύγχρονης εποχής, από τη γραμμή παραγωγής ενός από τα πιο προηγμένα εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ευρώπη, στη Mladá Boleslav. Έκτοτε, σε διάστημα 25 χρόνων έχουν κατασκευαστεί περίπου 7 εκατομμύρια μονάδες από το μοντέλο, το οποίο βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του.
Η SKODA OCTAVIA έχει διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στην επιτυχημένη ανάπτυξη της SKODA AUTO τα τελευταία χρόνια. Εξ αρχής, διακρίθηκε για την εξαιρετική ευρυχωρία, την τεχνολογία αιχμής, το υψηλό επίπεδο ασφάλειας και την εξαιρετική σχέση αξίας/τιμής, ενώ σε κάθε νέα γενιά που παρουσιαζόταν, το μοντέλο έκανε άλματα στην ποιότητα. Στην τέταρτη γενιά του πλέον, συνεχίζει να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες, για παράδειγμα, το plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα της έκδοσης iV.
Η SKODA OCTAVIA έχει αναδειχθεί σε διαχρονικό best-seller και στην ελληνική αγορά, έχοντας δίκαια αποκτήσει φήμη – εκτός άλλων – και για την αξιοπιστία της. Ιδιαίτερα δημοφιλής έχει αποδειχθεί και η τέταρτη γενιά του μοντέλου, που άρχισε την εμπορική του καριέρα στη χώρα μας πέρσι το καλοκαίρι. Είναι χαρακτηριστικό, ότι το πρώτο επτάμηνο του έτους, η SKODA OCTAVIA φιγουράρει στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία της, μπροστά από τον ιδιαίτερα ισχυρό γερμανικό, ιταλικό και γαλλικό ανταγωνισμό. Οι 321 ταξινομήσεις του μοντέλου – επί συνόλου 1.215 το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου 2021 – αντιπροσωπεύουν ποσοστό 26,42% της κατηγορίας.
Το 1996, η OCTAVIA ήταν ένα από τα πρώτα μοντέλα που παρουσίασε η SKODA AUTO μετά την ενσωμάτωσή της στο Volkswagen Group. Επελέγη η παραδοσιακή για τη μάρκα ονομασία OCTAVIA, αναβιώνοντας ένα επιτυχημένο μοντέλο που είχε κυκλοφορήσει μεταξύ 1959 και 1971, με περισσότερες από 280.000 μονάδες να εξέρχονται από τη γραμμή παραγωγής. Η λατινική λέξη OCTAVIA σημαίνει «η όγδοη». Το μοντέλο ήταν το όγδοο της μάρκας μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και επίσης το όγδοο μοντέλο SKODA με ανεξάρτητη ανάρτηση, από τότε που η SKODA υιοθέτησε την ιδέα, το 1933. Η «αρχική OCTAVIA» είχε μεγάλη ζήτηση πέρα από τα όρια της τότε Τσεχοσλοβακίας και συνέβαλε σε πολλές επιτυχίες στην 120χρονη ιστορία της μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, συμπεριλαμβανομένου του χατ-τρικ της νίκης στο ράλι του Μόντε Κάρλο από το 1961 έως το 1963. Βέβαια, η επιτυχία του μοντέλου που ακολούθησε, στη σύγχρονη πλέον εποχή, ήταν πέρα και από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις των υψηλά ιστάμενων στελεχών της SKODA AUTO, με την OCTAVIA να συμβάλλει σε σημαντικό βαθμό στην εδραίωση της SKODA σήμερα, ως μάρκας με παγκόσμια απήχηση και δυναμική.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις