Η PEUGEOT λαμβάνει ακόμη ένα βραβείο «CARDESIGN» για το συνολικό της σχεδιασμό!
Η PEUGEOT λαμβάνει ακόμη ένα βραβείο «CARDESIGN» για το συνολικό της σχεδιασμό!

Το βραβείο«CarDesign» καθιερώθηκε το 1984 με πρωτοβουλία του περιοδικού Auto&Design. Φέτος τιμά την Peugeot στην κατηγορία "BrandDesignLanguage",για τη διεθνή στιλιστική της γλώσσα, η οποία εκφράζεται μέσα από τη γκάμα των προϊόντων της μάρκας.

 

Σύμφωνα με την κριτική επιτροπή «η νέα γκάμα της PEUGEOTδείχνει την εξέλιξη της μάρκας σε επίπεδο σπορ χαρακτήρα και αισθητικής, προσθέτοντας προκλητικά δυνατές γραμμές, οι οποίες παραμένουν συνεπείς με τις ιστορικές της ρίζες».

 

Ο MatthiasHOSSANN, Διευθυντής Σχεδιασμού της PEUGEOT, ήταν ιδιαίτερα υπερήφανος που παρέλαβε το βραβείο, καθώς αποτελεί μία σημαντική διεθνή διάκριση, η οποία σχετίζεται με την μεγάλη εμπορική επιτυχία των προϊόντων της μάρκας PEUGEOT.

 

Η βράβευση προήλθε από μία επιτροπή 12 δημοσιογράφων του διεθνούς ειδικού τύπου, ώστε να εξασφαλίζεται η αντικειμενική αξιολόγηση του σχεδιασμού των αυτοκινήτων.

 

Η τελετή βράβευσης έλαβε χώρα στις 30 Νοεμβρίου, διαδικτυακά, από το Εθνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στο Τορίνο.Οι κατηγορίες βράβευσης ήταν τρεις (“ProductionCar”, “ConceptCar” and “BrandDesignLanguage”) και μεταξύ δέκα φιναλίστ, η PEUGEOT διακρίθηκε στην κατηγορία “BrandDesignLanguage”.

 

Ως διευθυντής σχεδιασμού τηςPEUGEOT, ο MatthiasHOSSANNδήλωσε υπερήφανος γι’ αυτή τη σημαντική αναγνώριση της PEUGEOT: «Είμαι πολύ χαρούμενος που παραλαμβάνω αυτό το βραβείο. Έρχεται σε μία πολύ σημαντική στιγμή για τη μάρκα, καθώς το νέοPEUGEOT 308αναβαθμίζειτο design και την προσωπικότητα της μάρκας ακόμη περισσότερο. Η νέα μας εταιρική εικόναεγκαινιάστηκε με το νέοPEUGEOT 308 και άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούμε τις αξίες μας. Οι ρίζες μας χαρακτηρίζονται από ένα ένδοξο παρελθόν και μας μεταφέρουν σε ένα συναρπαστικό μέλλον».

 

Αυτό το βραβείο ακολουθεί το αντίστοιχο βραβείο που έλαβε το PEUGEOT 2008 το 2019, στην κατηγορία «ProductionCar». Επιβεβαιώνει την συνέπεια με την οποία εξελίσσεται η PEUGEOT, καθώς και την μετατόπισή της στηνpremium αγορά, η οποία έγινε με τον σεβασμό που απαιτεί μία μάρκα που γεννήθηκε το 1810.

 

Το μπροστινό τμήμα τουPEUGEOT 308, με τη νέα ταυτότητα που αποκαλύφθηκε στις αρχές της χρονιάς, άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας και προδιαγράφειτην εξέλιξη του μελλοντικού της design.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις