Ανέκαθεν η Mazda σχεδίαζε αυτοκίνητα που υπόσχονταν άνετη, ομοιόμορφη και αξεπέραστη εμπειρία οδήγησης ή αλλιώς την επίτευξη του JinbaIttai, της βασικής αξίας της μάρκας όπου οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα.
Μετά το σπάσιμο του φράγματος πωλήσεων ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων παγκοσμίως το 2020, η SKODA περιορίστηκε λίγο κάτω από τις 900.000 παραδόσεις οχημάτων για το 2021.
Παγκόσμιες πωλήσεις περίπου αντίστοιχες με αυτές του 2020 για την Audiτο 2021, παρά τις δυσκολίες στην παραγωγική διαδικασία λόγω της έλλειψης ημιαγωγών.