Το νέο Polo δημιουργήθηκε με το μότο «We make the future real» - την ιδέα που κατευθύνει τη στρατηγική της Volkswagen. Η ιδέα αυτή ορίζει πρωτοποριακές παραμέτρους για κάθε αυτοκίνητο Volkswagen. Το νέο Polo είναι το πρώτο μοντέλο που δημιουργήθηκε με βάση αυτή τη στρατηγική. Οι ομάδες σχεδίασης του Polo εργάστηκαν πάνω στα τέσσερα πεδία καινοτομίας της στρατηγικής της εταιρίας:
- Αυτοματοποιημένη Οδήγηση
- Διαισθητική Χρηστικότητα
- Συνδεδεμένη Κοινότητα
- Έξυπνη Βιωσιμότητα.
Αυτοματοποιημένη Οδήγηση. Η Volkswagen έκανε το νέο Polo ακόμη ασφαλέστερο και πιο άνετο με την εγκατάσταση πολλών ημιαυτόματων συστημάτων. Πολλά από αυτά αποτελούν προκαταρκτικά βήματα προς την αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Διαισθητική Χρηστικότητα. Στο Polo, η Volkswagen εξελίσσει συστηματικά τις ψηφιακές οθόνες και τον ψηφιακό χειρισμό πάνω σε έναν κοινό οπτικό άξονα στο εντελώς νέο σε σύλληψη πιλοτήριο. Για πρώτη φορά, η Volkswagen προσφέρει το Polo με Active Info Display στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Συνδεδεμένη κοινότητα. Η Volkswagen συνδέει ανθρώπους, αυτοκίνητα και περιβάλλον με κορυφαία ευκολία και χρηστικότητα. Αυτό υλοποιείται εξαιρετικά στο νέο Polo. Διεπαφές για την ενσωμάτωση smartphone όπως το App-Connect (με MirrorLink, Android Auto™ και Apple CarPlay™) συμπληρώνονται από το Car-Net της Volkswagen, το οποίο προσθέτει τις διάφορες διαδικτυακές υπηρεσίες του ‘Guide & Inform’.
Έξυπνη βιωσιμότητα. Η Volkswagen εξελίσσει την ανάπτυξη της παραγωγής καινοτόμων μοντέλων με βιώσιμα συστήματα οδήγησης. Οι νέες τεχνολογίες του Polo που ακολουθούν αυτή την αντίληψη περιλαμβάνουν το πλέον πρόσφατο Active Cylinder Management 1.5 TSI EVO βενζινοκινητήρα. Ένα άλλο παράδειγμα έξυπνης βιωσιμότητας είναι ο νέος 1.0 TGI κινητήρας φυσικού αερίου.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις