Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ανακοίνωσε ότι το Mitsubishi Outlander PHEV, το παγκοσμίως πρώτο plug-in υβριδικό SUV, πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο με 200.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο από το 2013 που λανσαρίστηκε.
Το Outlander PHEV είναι η τεχνολογική ναυαρχίδα της MMC και η επιτυχία του δείχνει την κλίμακα ζήτησης των καταναλωτών για ηλεκτρικά οχήματα, καθώς στη βιομηχανία αυτοκινήτου συντελείται μία βαθιά τεχνολογική αλλαγή.
Από τότε που έκανε το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία, το Outlander PHEV έχει κυκλοφορήσει σε περισσότερες από 50 χώρες ανά τον κόσμο. Αναδείχτηκε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία plug-in υβριδικών μοντέλων στα τέλη Δεκεμβρίου 2018*1. Επίσης είναι Ευρωπαϊκό best-seller στην κατηγορία του αδιαλείπτως τα τελευταία τέσσερα χρόνια (2015-2018)*1, απόδειξη της συνεχούς εξέλιξης, της ευφυούς μηχανολογίας και της τεχνολογικής καινοτομίας του.
*1...Πηγή: JATO Dynamics Limited
Outlander PHEV – Επιτυχημένος συνδυασμός ηλεκτρικής απόδοσης και ικανοτήτων SUV
Βασισμένο στις αρχές λειτουργίας ενός ηλεκτρικού οχήματος, το Outlander PHEV υιοθετεί μία μοναδική αρχιτεκτονική με εμπρός ηλεκτροκινητήρα και πίσω ηλεκτροκινητήρα, χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό προσφέρει στους πελάτες ενεργειακή απόδοση και απόλυτα ομαλή λειτουργία.
Το Outlander PHEV έχει συγκεντρώσει ποικίλες διεθνείς διακρίσεις τα τελευταία έξι χρόνια, ανάμεσα στα οποία το βραβείο "2019 Best Plug-in Vehicle" του περιοδικού Company Car & Van στη Βρετανία, το "2019 Green SUV of the Year" του Green Car Journal στις ΗΠΑ και ο τίτλος "2013-2014 Japan Car of the Year Innovation Category" με το βραβείο "2014 RJC Technology of the Year Award" (ακολουθεί η πλήρης λίστα βραβείων).
Το τελευταίο μοντέλο 2019 Outlander PHEV *2 παράγει λιγότερες εκπομπές CO2, 40 g/km (αναγωγή σε NEDC)/46 g/km (WLTP) με κατανάλωση μόλις 1,8 l/100km (αναγωγή σε NEDC)/2,0 l/100km (WLTP) και αυτονομία 54 km με μηδενικούς ρύπους (αναγωγή σε NEDC)/45 km (WLTP).
Το 2019 Outlander PHEV διαθέτει επίσης καινοτόμο σύστημα κίνησης και μηχανικές βελτιώσεις, όπως ο εξαιρετικά αποδοτικός νέος βενζινοκινητήρας 2.4L. Εξάλλου, έχει
βελτιωθεί επίσης η χωρητικότητα της μπαταρίας (15%), η ισχύς της μπαταρίας (10%), και η ισχύς του πίσω ηλεκτροκινητήρα (17%). Τέλος, προσφέρει αναβαθμισμένη δυναμική συμπεριφορά, ενώ τα προφίλ οδήγησης περιλαμβάνουν επιπλέον τα Sport Mode και Snow Mode.
*2...Ιαπωνικές και Ευρωπαϊκές προδιαγραφές
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις