Τα στοιχεία τα οποία απουσιάζουν από τον φάκελο που κατέθεσε η ελληνική κυβέρνηση στη Βουλή την προηγούμενη Κυριακή, και ψηφίζεται σήμερα, σχετικά με το υπερχρηματοδοτημένο έργο του οδικού άξονα του Μορέα (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα & Λεύκτρο-Σπάρτη), ζητάει με ερώτησή του προς την Κομισιόν, ο ευρωβουλευτής της Λαϊκής Ενότητας, Νίκος Χουντής.
Όπως τονίζει στην ερώτησή του ο Ν. Χουντής, «το έργο ξεκίνησε με ποσό κατασκευής κατ’ αποκοπή 847 εκατομμυρίων ευρώ, μέχρι σήμερα έχει απορροφήσει 1,44 δις ευρώ και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί»!!!
Αφού σημειώνει ότι, «η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου είναι επιδοτούμενη και η επιδότησή του έχει ξεκινήσει από το 2010, όταν βρισκόταν ακόμη στο πολύ αρχικό στάδιο κατασκευής», καλεί την Κομισιόν να δώσει ένα πλήρες «ιστορικό της μέχρι τώρα πορείας του έργου και των σχετικών χρηματοδοτήσεων (ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, εθνική χρηματοδότηση, εγγυήσεις δανείων από ΕΤΕπ, εισπράξεις από διόδια, δηλωθείσα ιδία συμμετοχή, κλπ)» και να το συγκρίνει με το φυσικό αντικείμενο που έχει εκτελεστεί μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα, ζητά να πληροφορηθεί αν «έχει υποβληθεί η αναθεώρηση της σύμβασης, που βρίσκεται ενώπιον του ελληνικού κοινοβουλίου, στην Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, όπως προβλέπεται για τον περί κρατικών ενισχύσεων έλεγχο» και πώς σχολιάζονται τα «περί επιπρόσθετης επιδότησης 330 εκ., που θα αφορά και σε λειτουργικά έξοδα (χωρίς αυτά να έχουν εγκριθεί από το Δημόσιο), περί ΦΠΑ που θα βαρύνει το Δημόσιο και περί καταβολής του υπόλοιπου της χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου (ύψους 51 εκ. ευρώ), πριν ολοκληρωθεί το έργο».
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις