Η Greek-Nordic Digital Trade Week θα αποτελέσει πλατφόρμα επικοινωνίας και δικτύωσης Ελλήνων παραγωγών Τροφίμων και Ποτών μέσω στοχευμένων online Β2Β συναντήσεων με Σκανδιναβούς εισαγωγείς και διανομείς.
Συνοπτικά η δράση:
- Online Β2Β συναντήσεις με σοβαρούς Σκανδιναβούς διανομείς και χονδρεμπόρους οι οποίες θα γίνουν στοχευμένα ανά εταιρεία και ανά προϊόν κατόπιν 1-1 συμβουλευτικής και εξατομικευμένης ανάλυσης της αγοράς/αναταγωνισμού ανά εταιρεία και ανά προϊόν.
- Πριν τις συναντήσεις θα σταλούν δείγματα των προϊόντων στους αγοαραστές για να γίνουν ποιοτικές και αποτελεσματικές συναντήσεις.
- Μέσω αποθήκευσης των προιόντων για 12 μήνες στην Σουηδία, θα παρέχεται η δυνατότητα στις εταιρείες να εκτελούν τριγωνικές πωλήσεις σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες.
Επιπλέον, η εκδήλωση/δράση Greek-Nordic Digital Trade Week θα περιλαμβάνει:
- Ειδική ψηφιακή πλατφόρμα για την προβολή των Eταιρειών και Περιφερειών που θα λάβουν μέρος η οποια θα προβληθεί και στις Σκανδιβανικές χώρες
- Δυνατότητα προσθήκης βίντεο, φωτογραφιών προϊόντων και εμπορικών πληροφοριών σε ξεχωριστή σελίδα ανά εταιρεία και ανά Περιφέρεια
- Πλήρη εξαγωγική υποστήριξη βάσει των παρακάτω 8 Βημάτων:
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
Μέχρι 31 Ιουλίου 1,450€
Από 01 Αυγούστου 1,650€
Δείτε εδώ το πλήρες ενημερωτικό δελτίο
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις