Η Ελλάδα εξήγε πέρυσι 56.156 τόνους φυσικού γιαουρτιού στη Γερμανία. Έτσι, το ελληνικό ή ελληνικού τύπου γιαούρτι «καταλαμβάνει» πλέον το 10% της συγκεκριμένης αγοράς, με την αξία των πωλήσεων να έχει αυξηθεί κατά 32% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την GfK.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα «ελληνικού τύπου γιαούρτια» είναι προϊόντα που κερδίζουν έδαφος το τελευταίο διάστημα στη Γερμανία, καθώς ολοένα περισσότερες εγχώριες γαλακτοβιομηχανίες στρέφονται προς το συγκεκριμένο είδος, εξαιτίας της επιτυχίας και της ζήτησης που έχει στην αγορά.
Συνολικά, σύμφωνα με τα στοιχεία τα Statista, οι πωλήσεις φυσικού γιαουρτιού στο λιανεμπόριο ειδών διατροφής της Γερμανίας έφτασαν πέρυσι σε αξία τα 549,9 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό είναι αυξημένο κατά 41,4% σε σύγκριση με τα 389 εκατ. του 2011 και κατά 0,5% σε σύγκριση με το 2015.
Όσον αφορά στις διάφορες υποκατηγορίες προϊόντων, το μεγαλύτερο μερίδιο (60,7%) με βάση τον όγκο των πωλήσεων (υπολογίζονται από την Nielsen σε χιλιάδες συσκευασίες, ανεξαρτήτως βάρους) εξακολουθεί να ανήκει στα γιαούρτια με γεύση φρούτων, παρά την υποχώρηση κατά 5,6%. Ακολουθούν το φυσικό γιαούρτι (μερίδιο 20,1%) με οριακή υποχώρηση κατά 0,3% και το γιαούρτι σε μορφή ροφήματος με υποχώρηση κατά 2,5%.
«Πάντως, η σχετικά υψηλή τιμή στην οποία διατίθενται τα ελληνικά και ελληνικού τύπου γιαούρτια στη γερμανική αγορά συνέβαλε ώστε να καταγραφεί μια μικρή αύξηση και στη συνολική μέση τιμή πώλησης των προϊόντων του κλάδου, σύμφωνα με την Nielsen».
Τέλος, πάντα σύμφωνα με την Nielsen, το 52% των πωλήσεων γιαουρτιού γίνεται μέσω του δικτύου των εκπτωτικών αλυσίδων (Discounter), οι οποίες μάλιστα κατέγραψαν πέρυσι αύξηση του όγκου κατά 8,4%. Ακολουθούν οι υπεραγορές και τα πολυκαταστήματα με μερίδιο 35,8% και οριακή μείωση κατά 0,6% στις πωλήσεις και τα σούπερ μάρκετ με 10,8%, με μείωση κατά 4,3%.
„Οι προοπτικές ανάπτυξης του ελληνικού γιαουρτιού στις γερμανόφωνες αγορές είναι μεγάλες, καθώς οι γερμανοί καταναλωτές λατρεύουν το «ελληνικό γιαούρτι»“ δήλωσε ο κ. Κων/νος Ιντζεΐδης, εκπρόσωπος της συμβουλευτικής INTZEIDIS Cοnsulting. Ενώ συμπλήρωσε: “Μέσω της ανάπτυξης διαφόρων επιχειρηματικών concepts όπως π.χ. αυτών των ειδικών καταστημάτων εστίασης/bars που θα έδιναν βάρος στο παραδοσιακό ελληνικό γιαούρτι και θα προσέφεραν παράλληλα μια μεγάλη γκάμα από ποιοτικά ελληνικά υλικά, όπως ελληνικό μέλι, ξηρούς καρπούς και φρούτα, διευρύνοντας τις επιλογές του καταναλωτή για γευστικές απολαύσεις, το ελληνικό γιαούρτι θα γινόταν ακόμα πιο γνωστό, με αποτέλεσμα την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων.
πηγη:intzeidis.de.
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις