Αυτό σημαίνει ότι οι ενταγμένοι νέοι αγρότες (αγρότες, κτηνοτρόφοι, μελισσοκόμοι) της 1ης κ 2ης πρόσκλησης του 2018, αποκλείονται από το δικαίωμα αίτησης σε νέο πρόγραμμα, όπως τα σχέδια βελτίωσης, καθώς εντάχθηκαν με τυπική απόδοση 8.000€ κι όχι 12.000€.
Δεν δύναται να ενισχυθούν δαπάνες για αγροτικό εξοπλισμό, δηλαδή γεωργικούς ελκυστήρες και παρελκόμενα μηχανήματα, πάνω από το 30% του συνολικού ενισχυόμενου κόστους των.
Όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις υπερασπίστηκαν το τεκμήριο κυριότητας του Δημοσίου αναδεικνύοντας ταυτόχρονα ότι πρόκειται για μαχητό τεκμήριο, που παρέχει δυνατότητες αναγνώρισης κυριότητας και σε τρίτους.
Κατά τον τρόπο αυτό, είναι σαφές ότι επιβαρύνονται, έτι περαιτέρω, τα ήδη πολλαπλώς επιφορτισμένα νοικοκυριά, εξ' αιτίας της πολυποίκιλης και συνεχιζόμενης οικονομικής, ενεργειακής, υγειονομικής κλπ. κρίσης.
Όπως επισημαίνουν, η παραγωγή τους δεν απορροφήθηκε ομαλά από το εγχώριο εμπόριο και υπήρξαν προβλήματα με τις εξαγωγές, με αποτέλεσμα σημαντικές ποσότητες φρούτων να μείνουν στα δένδρα, ασυγκόμιστες.
Είναι φανερό ότι η αύξηση στη συνδεδεμένη ενίσχυση ανά καλλιεργούμενο στρέμμα είναι εικονική και όχι μόνο δε θα στηρίξει οικονομικά τους αγρότες, που πλήττονται ήδη από το αυξημένο κόστος παραγωγής λόγω της ενεργειακής κρίσης.
Στη χώρα μας κυριαρχούν δύο είδη πυρκαγιών, οι αγροτοδασικές, που αφορούν σε αγροτικού και δασικού χαρακτήρα εδάφη και οι περιαστικές, που αφορούν σε ένα ανθρωπογενές σύμπλεγμα δόμησης και βλάστησης. Και στις δύο χρειάζεται μια άλλη προσέγγιση.
Ο βουλευτής με την παρέμβασή του υποστηρίζει το αίτημα του ΠΕΣΠ για «εξίσωση της επιδότησης ρεύματος των ελαιοτριβείων με εκείνη των αρτοποιών για την περίοδο της ελαιοσυγκομιδής».
Το Νομοσχέδιο που συζητάμε κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, υποτίθεται ότι έχει ως στόχο να προσελκύσει επενδυτές, αλλά αυτό που κάνει είναι όχι μόνο να βλάπτει το περιβάλλον, αλλά και τις ήδη νόμιμα λειτουργούσες επιχειρήσεις.